I'm back

     
 
Eller jag tror så iaf, jag vet inte riktigt hur lång tid jag inte har bloggat men det är ett x antal månader. Skäms Rebecca! Men jag kändes inte som att det fanns något jag hade att berätta. Har jag det nu då? Haha jag vet inte riktigt men det har hänt en hel del i mitt liv och jag känner att det kan vara skönt att skriva av sig lite då och då, har faktiskt saknat att blogga och kanske kommer jag misslyckas ännu en gång eller så kommer jag bli fullt engagerad och bjuda er på härliga snaps av mitt liv här har ni två iaf! Selfie bilden är ifrån onsdags då jag blev såhär fin i håret av bästa frisören Amanda och salladen är min belöning igår efter att ha gjort den första stora tentan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0