man kan inte räkna ut allt

Har just suttit och kollat igenom massa gamla bilder och annat.
Väcker så många olika känslor inom mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Allt jag saknar, det jag vill uppleva igen och sånt jag vill ändra på. Jag kommer ihåg när vi just fått reda på klasserna vi skulle gå i på fryken. Jag kommer ihåg alla tankar som rusade genom huvudet. Jag kommer ihåg hur spänd man var första dagen när man såg alla "stora" 93 och allt nytt folk. Jag visste hur jag ville att mina tre år på fryken skulle se ut men nu när det gått tre år så har ingenting blivit som planerat. Trots allt jag saknar är jag sjukt nöjd med vad jag har just nu, En fantastiskt underbar pojkvänn, sjuka ungar till vänner och många härliga minnen!


JAG KOMMER ÄLSKA ER ALLA FÖR EVIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0