jag är en varg en varg en varg

utslagen trots att jag tjänat pengar.

igentligen brukar jag bli rätt pigg när jag tjänar pengar eftersom jag då kan köpa mig saker. Jag är nog en shopaholic som älskar att handla onödiga och saker jag kanske kommer behöva i framtiden.
Jag måste sluta med detta och börja ta kontroll över det så jag inte hamnar i lyxfällan och får käka morötter i 10 år. Inte blir det bättre av att vi ska iväg till k-stad med skolan på onsdag. Men men kommer nog unna mig något iallfall annars kommer jag få ångest och det vill jag verklige inte ha just nu i all stress.

 
kolla in mitt vänstra öga, eller höger för er som kollar. Vet inte om ni märkt men jag har faktisk ett stort öga och ett litet. de ni !

Kommentarer
Postat av: Kristin

du är inte ensam, jag har också ett stort och ett litet öga! O.o

2011-03-07 @ 20:10:35
URL: http://kriistinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0