försvin onda jätte försvinn sa jag !

Ingen fotbollscup för mig imorgon.
nepp fortfarande sjuk och blir inte bättre för 1 kr.

underbart att jag fann min ring när jag städade mitt rum. yes yes yes, jag tycker sjukt bra om denna ring och nu när jag provade den igen så satte den sig perfekt runt mitt finger. Köpte den när familjen var till grekland (ifjol?).
kommer bli många inköp när jag kommer springa runt i spanien om 65 dagar. inte alls lång tid kvar och på detta ska vi hinna med, teatergrej i k-stad, prao, danspalats, påsklov, dag i hovfjället och i stort sett alla nationella prov. Nu har jag som är matte geni suttit och räknat på fingrarna att detta inebär att vi endast har 23 - nationellaprov timmar dagar kvar sen är det ju endast 20 skoldagar till och sen är det adjö 9:an. de ni är inte mycket.

SOMMAR JAG VILL HA SOMMAR! SOMMAR SOMMAR OCH SOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0