Bilder, bilder och just det bilder !

Sitter och ser på något program som jag inte vet vad det är ><

Som ni kanske mistänker har jag tråkig, tråkigar, tråkigast.
Alla är helt osociala på telefonen jag är på dåligt humör och det är ingen bra dag idag.
Ska lägga in några bilder från stockholm + kräft fisket.+ håret  Ska bara hämta kameran  :)

okej vi börjar med stockholm :D


Bild 1, Husvagnen,                       
Bild 2, Kusin vitamin :D,           
Bild 3, Naturhistoriska,            
Bild 4, Mitt emot där vi stog var  grönan dit vi åkte senare på kvällen,

Kräftfisket,


Bild 1, vi åkte ner nån gång på kvällen,
Bild 2, Grillade korv innan vi gick  och fiskade kräftor som vi nästan inte fick några,
Bild 3, Så vi gick tillbaka till elden och värmde oss och pratade.
                                              
Mitt hår,



Ni kan ju läga en komentar vad ni tycker :D

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

snykk :)

2009-08-20 @ 17:16:09
URL: http://hjaertaanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0