Girls just wanna have fun,

Me like sun :D
Äntligen har den sköna härliga solen kommit tillbaka.
Efter så mycket regn genom hela Juli ska det bli fint genom Augusti.
Min dag idag har jag tillbringat med tränigar.
Hade nämligen både gymnastiken och fotbollen så fick väll masa mig iväg på båda, Bra träning är det iallafall.

Har just upptäkt att skolan börjar om 14 dagar/ 2 veckor. Det låter mer med 2 veckor så ska nog saga det istället.
Kan inte förstå hur snabbt sommarlovet har gått. Dagarna har bara flugit iväg och nu bärjar man snart 8:an.
Tänker det blir mycket prov  och läxor i år eftersom det är första året med betyg. Känns inte så bra efter som jag har så fullt upp redan. Det  blir väll kanske att ta skolan på lite mer allvar detta året istället för att leka sig igenonm som man gjorde förra året. Jo förra året blev det allt mycket skratt tillsammans med dom bästa och imorgon ska man på tjejkväll och träffa dom igen. JAG GILLAR!.  Kommer nog bli mycket prat , skratt och ska också försöka ta lite kort. MEn jag vet inte vart min kamera är så blir att springa och leta ikväll :S Det är nog bäst att börja redan nu.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0